سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ارور E50 پکیج ایران رادیاتور

نظر

در پکیج های دیجیتالی ایران رادیاتور ممکن با ارورهای مختلفی رو به رو شوید که یکی از ارورهای رایج این دستگاه ها، ارور E50 اران رادیاتور اشاره کرد. این خطا در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور با روشن شدن چراغ 40 60 70 نمایش داده می شود. در ادامه به بررسی دلایل نمایش این خطا می پردازیم.

علت نمایش ارور E50 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

قبل از این که به دنبال راه کاری برای برطرف کردن خطای e50 باشید بهتر است علت نمایش این ارور را بدانید. ارور e50 جزو خطاهایی می باشد که به دلایل و خرابی های زیادی میتواند باعث بروز این مشکل شود.

1- خرابی برد الکترونیک دستگاه

اگر در برد دستگاه ایرادی وجود داشته باشد احتمال بروز ارور e50 پکیج ایران رادیاتور زیاد است. برای عیب یابی باید حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

2- خرابی پرشر فن

 در حالت کلی هنگامی که با ارور e50 پکیج ایران رادیاتور مواجه می شوید باید به سراغ خرابی پرشر فن یا پرشر هوا بروید. در حالت نرمال هنگامی که فن مشغول به کار کردن است، پرشر هوا باید فرمان وصل را به برد ارسال کند. این شرایط نشان می‌دهد که فن سیستم سالم بوده و در شرایط عادی فعالیت خود را انجام می دهد. با این حال هنگام بروز این ارور باید بدانید که پرشر هوا قبل از اینکه فن مشغول به کار کرد شود، متصل شده است.

3-خراب شدن پرشر هوا

یکی دیگر از دلایل بروز ارور e50 ایران رادیاتور، خرابی پرشر سوئیچ دود یا پرشر هوا است. در واقع با بررسی مهمترین علت بروز خطای e50 ایران رادیاتور متوجه میشویم که این فاکتور نیز می‌تواند یکی از دلایل اصلی برای آن عنوان شود. پرشر هوا قطعه ای است که حساسیت بسیار بالایی در سیستم های گرمایشی دارد. به همین علت به هیچ عنوان قابل تعمیر کردن نیست و باید این قطعه تعویض گردد.

4-جریان هوای کولر و بروز ارور e50

گاهی اوقات در فصل تابستان جریان هوا به واسطه روشن شدن کولر در خانه گردش پیدا خواهد کرد. در واقع هنگامی که جریان هوا در ساختمان وجود داشته باشد، فن دستگاه به حرکت در می آید. این شرایط موجب فریب خوردن پرشر هوا می‌شود. در نتیجه با بروز ارور e50 در پکیج ایران رادیاتور همراه خواهید شد. راه حل رهایی از این مشکل باز کردن پنجره است.

حالا این سوال پیش میاد که برای برطرف کردن این مشکل چه کارهایی باید انجام داد!

دوستان در نظر داشته باشید که برای برطرف کردن ارور ها باید از یک تکنسین و یا تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. فرقی نمیکند با ارور E2 ایران رادیاتور یا ارور E5 پکیج بوتان مواجه شده باشید، باید حتما از یک تعمیرکار مجرب برای تعمیر پکیج دیواری خودتان کمک بگیرید. خیلی از دوستان خودشان دست به آچار می شوند و باعث بروز مشکلات بیشتر شدهو در آخر هم مجبور به پرداخت هزینه های گزاف می شوند. پس فراموش نکنید همیشه دست به آچار بودن به نفعتان نمیباشد.