سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ارور 60 70 پکیج ایران رادیاتور

نظر

زمانی که پکیج در بیرون از خانه نصب می شود و در اثر هوای سرد دمای زیر 5 درجه بیاید ارور 60 70 روی دستگاه مشاهده خواهیم کرد.

اگر بخواهیم ارور 60 70 در یک جمله بگویم ارور 60 70 نشانگر چرخش آب در مدار و تشکیل شعله جهت جلوگیری از یخ زدگی دستگاه می‌شود.

بهتر است زمانی که پکیج در بیرون از خانه نصب شده است و هوا سرد است
زمان هایی که خانه نیستید دستگاه را خاموش نکنید زیرا دستگاه در دمای زیر 5 درجه فعال می شود ارور 60 70 را مشاهده می‌کنیم نشانگر تشکیل شعله و چرخش آب است زیرا دستگاه جهت جلوگیری از یخ زدگی و آسیب رساندن به قطعات این کار را انجام می دهد.

این ارور به معنای یخ زدایی با مشعل روشن می‌باشد.

برای حل مشکل یخ زدگی پکیج بهتره به مقاله مفصلی که در همین رابطه قبلا منتشر کردیم مراجعه کنید. لینک آن را در ادامه قرار میدهیم.

راهکارهای رفع ارور 60 70 پکیج ایران رادیاتور

هنگامی که با ارور 60 70 پکیج دیواری ایران رادیاتور مواجه می شوید، سیستم به صورت خودکار روی به رفع آن می آورد. در این بین گاهی اوقات سیستم بدون دلیل خطای 60 70 را به کاربر نشان می‌دهد. در این شرایط نیاز است که کاربر روی به بررسی سایر بخش ها و قطعات پکیج بیاورد. اگر بدون دلیل و به اشتباه خطای 60 70 پکیج ایران رادیاتور را مشاهده کردید، در گام نخست باید روی به بررسی شرایط برد پکیج بیاورید با توجه به تخصصی بودن بررسی این بخش، نیاز است که از یک تیم تخصصی کمک بگیرید.

در گام بعدی برای رفع ارور 60 70 ایران رادیاتور، NTC آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این زمینه می توانید از کارشناسان  تعمیرات پکیج دیواری اطلاعات دقیق تری به دست آورید. چنانچه پکیج ایران رادیاتور به صورت خودکار توانایی رفع ارور 60 70 را نداشته باشد، با یک تعمیرکار تماس حاصل نمایید تا در سریعترین زمان روی به برطرف کردن خطای مورد نظر بیاورید.

همچنین اگر به ارور 70 پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید می توانید مقاله ای که درباره این موضوع نوشته ام را مطالعه کنید.