سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی علت نمایش ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

نظر

ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور جزو آن دسته خطاهایی است که ممکن است برای هر کاربری در زمان استفاده از پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور نمایش داده شود.

همان‌گونه که عنوان کردیم، ارور 50 70 80 ایران رادیاتور در مواقع خاص بر روی این سیستم گرمایشی نمایان خواهد شد. هنگامی که نشانه های خرابی ترمیستور یا ان تی سی در این سیستم گرمایشی نمایش داده شود، برد الکترونیک با ارسال این خطا چراغ های مورد نظر را روشن خواهد کرد.

خرابی ان تی سی شوفاژ به عنوان یکی از اساسی ترین قطعات پکیج ایران رادیاتور موجب می شود که برد الکترونیک با ارسال دستور، تمام فعالیت های سیستم را قطع کند. بدون تردید با توجه به اینکه با نمایش این خطا متوجه می‌شویم که ان تی سی دچار ایراد شده است، در نخستین گام باید به سراغ بررسی آن برویم.

در واقع برای بیان ارور 50 70 80 ایران رادیاتور می توان بیان کرد هنگامی که سنسور آب گرم مشغول به تشخیص دمای سیستم است، آن را به برد ارسال خواهد کرد. چنانچه این قطعه از سیستم گرمایشی بتواند به خوبی عملکرد خود را نشان دهد، با افزایش یا کاهش طول شعله قادر است روشن و خاموش شدن سیستم را ارسال نماید. در نتیجه آب گرم مورد نیاز را از پکیج دیواری دریافت خواهید نمود.

در عین حال گاهی اوقات به واسطه خرابی ترمیستور یا سنسور آب گرم که آن را به عنوان ان تی سی می شناسند، کارکرد پکیج دچار اختلال می شود. این مشکل موجب عدم دریافت آب گرم خواهد شد. در این صورت کاربر باید با آب سرد دست و پنجه نرم نماید.

نحوه رفع ارور 50 70 80

  1. اگر به دنبال رفع ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور هستید، ابتدا نیاز به تخلیه فشار بار پکیج خواهید داشت. برای تخلیه کردن فشار بار پکیج از آچار 14 سرکج کمک بگیرید.
  2. با استفاده از آچار 14، روی به باز کردن ان تی سی پکیج بیاورید.
  3. نکته: سنسورهای NTC پکیج ایران رادیاتور را می‌توانید در دو مدل کلیپسی و رزوه ای مشاهده کنید. اگر سنسور به کار رفته بر روی پکیج شما از مدل کلیپسی باشد، برای باز کردن آن کار ساده‌ ای خواهید داشت.
  4. پس از بازکردن ان تی سی (NTC) پکیج ایران رادیاتور باید از سنسور نو استفاده کنید.
  5. فراموش نکنید که چنانچه به سنسور نو دسترسی ندارید، می توانید از سنسور شوفاژ کمک گرفته و آن را به جای سنسور آب گرم مصرفی به کار ببرید.
  6. در گام بعدی برای رفع ارور 50 70 80 ایران رادیاتور سعی کنید اطمینان حاصل نمایید که سوکت سنسور متصل است.
  7. یک بار سوکت را بکشید و مجددا آن را وصل نمایید.
  8. پس از طی کردن تمام این مراحل نیاز است که پکیج دیواری را ریست کنید.

توجه داشته باشید که این خطا در پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff اکثرا نمایش داده می شود. پیشنهاد میکنم اگر تخصص کافی در زمینه عیب یابی پکیج ندارید به هیچ عنوان کاری انجام ندهید تا از خرابی بیشتر و پرداخت هزینه های سنگین تر جلوگیری کنید. شما اگر در شهر تهران یا هر شهر دیگری که هستید میتوانید با یک سرچ ساده در گوگل، به عنوان مثال تعمیر پکیج در تهران را سرچ کنید و از وبسایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند کمک بگیرید.