سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ارور e1 پکیج ایساتیس

نظر

ارور e1 پکیج ایساتیس هم مانند بقیه ارور های این دستگاه به دلیل خرابی در یکی از قطعات مووجود در دستگاه نمایش داده میشود. در این مطلب سعی میکنیم دلیل نمایش خطای e1 ایساتیس را به طور کامل توضیح دهیم. همچنین ما در یک مقاله جداگانه سعی کردیم نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس را به شما عزیزان شرح دهیم.

علت ارور E1 پکیج ایساتیس چیست؟

احتمالا باید بدانید که در ساخت پکیج های دیواری شرایطی به کار گرفته می شود که هنگام افت فشار آب از آسیب رساندن به قطعات دیگر جلوگیری شود. پکیج دیواری در این شرایط و هنگام مواجهه با کمبود فشار آب و رسیدن آن به زیر نیم بار توسط قطعه ای با نام پرشر سوئیچ آب گزارش مربوط را به برد الکترونیکی ارسال می کنند.

در این بین برد کنترل نیز با هدف جلوگیری از آسیب رسیدن به سایر قطعات پکیج، سیستم را قطع خواهد کرد. این عمل را هنگامی که فشار بار به اندازه مناسب نرسد ادامه می یابد. در این زمان کاربر روی نمایشگر با ارور e1 پکیج ایساتیس مواجه خواهد شد. فراموش نکنید تا زمان افزایش فشار بار و رسیدن آن به عدد یک بار، همچنان با این ارور همراه خواهید بود.

اگر مبدل ها دچار رسوب گرفتگی باشند باید روی به رسوب زدایی آن ها بیاورید. علاوه بر این چنانچه به مشکل خاصی در این بخش برخورد نکردید، می توانید به سراغ سایر قطعات سیستم گرمایشی بروید. چک کردن لوله ها و رادیاتورها برای بررسی ارور e1 پکیج ایساتیس نیز از جمله مواردی به شمار می رود که به شما در یافتن دلیل نمایش آن کمک می کند. اگر در لوله ها و یا رادیاتورها نشتی وجود داشته باشد با کاهش فشار آب مواجه می شوید. به همین علت خطای e1 ایساتیس را مشاهده می‌کنید.

اگر با بررسی موارد فوق به مشکل خاصی برخورد نکردید به احتمال فراوان ایراد از قطعه اب به نام پرشر سوئیچ آب خواهد بود. با توجه به این شرایط نیاز به تعویض این قطعه خواهید داشت. برای تعمیر و یا تعویض این قطعه احتمالا به یک تعمیرکار پکیج دیواری دارید. سعی کنید برای انجام کارهای تخصصی از یک متخصص کمک بگیرید تا از بروز مشکلات بیشتر برای دستگاهتان و همچنین پرداخت هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که این ارور با ارور E1 پکیج ایران رادیاتور کاملا متفاوت بوده و در زمان مطالعه مقاله های موجود در سطح وب به این نکته توجه کنید.