سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس

نظر

پکیج دیواری ایساتیس که به عنوان یکی از سیستم های گرمایشی جدید شناخته می شود، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. پس از استفاده مداوم از این سیستم های گرمایشی معمولا مشکلاتی در آنها مشاهده می شود. به همین دلیل عیب یابی پکیج ایساتیس و تعمیر این سیستم های گرمایشی نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد. مشکلات مختلفی در این سیستم های گرمایشی ممکن است رخ دهد. برخی از این چالش ها گزینه های زیر خواهد بود.

نشتی آب در پکیج ایساتیس

یکی از مواردی که نیاز به تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس را در شما احساس می کند وجود نشتی در قطعات آن است. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود بخواهید هر چه زودتر این مشکل را روی پک های دیواری حل کنید. اگر نشتی آب در بسته بندی دیواری به حدی باشد که آب به برد الکترونیکی برسد، آسیب زیادی به این قسمت از سیستم گرمایشی وارد می کند. پس از مشاهده جریان آب در پکیج ایساتیس، لوله ها و لوله ها را به خوبی بررسی کنید، در صورت وجود سوراخ در آنها با ورود به این دستگاه می توان مشکل را حل کرد. در ضمن گاهی اوقات به دلیل خرابی اتصالات ممکن است آب در پکیج ایساتیس نشت کند.

گرم نکردن پکیج ایساتیس

یکی دیگر از مشکلات پکیج ایساتیس گرم نشدن این سیستم گرمایشی است. برای عیب یابی پکیج ایساتیس در صورت بروز این مشکل، اولین قدم بررسی جریان گاز است. پس از آن می توانید فشار آب را بررسی کنید و در صورت عدم وجود مشکل برای این قطعه، رسوب زدایی از روی بسته بندی ایساتیس انجام شود. رسوب زدایی پک دیواری به جلوگیری از اصلاح بسته ایساتیس شما کمک می کند. گرم نکردن پکیج بوتان هم مانند پکیج دیواری ایساتیس بوده و نحوه عیب یابی هردو یکسان بوده.

از کار افتادن برد پکیج

مهمترین قسمت این سیستم های گرمایشی یعنی برد به دلایل مختلف می تواند عملکرد خود را از دست بدهد. در صورت مشاهده هرگونه نقصی بر روی برد پکیج، متخصص باید اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهد.

سر و صدای غیر طبیعی از پکیج ایساتیس 

یکی دیگر از مشکلات هر برند سیستم گرمایشی تولید صداهای غیرعادی است که عوامل مختلفی نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل شود. رسوب گرفتن پکیج یا هوای مسدود مهم ترین علت این مشکل است.
اگر اطلاعات کافی در مورد هواگیری در پکیج دیواری ایساتیس داشته باشد می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که گاهی به دلیل خرابی قسمت های مختلف این سیستم های گرمایشی، فشار آب افت می کند و صدای بلندی از پکیج شنیده می شود.

گرفتگی دودکش پکیج ایساتیس

بدون شک یکی از خطرناک ترین مشکلاتی که هنگام استفاده از پکیج های دیواری با آن مواجه خواهید شد، مسدود شدن دودکش است. مسدود شدن دودکش ایساتیس نه تنها برای شما هزینه دارد، بلکه گاهی اوقات می تواند برای افراد ساکن در ساختمان مشکلاتی ایجاد کند. به همین دلیل این بخش با حساسیت بالایی بررسی می شود. سرویس دوره پکیج دیواری ایساتیس به شما کمک می کند از گرفتگی دودکش محافظت کنید.

روشن نشدن پکیج ایساتیس

یکی دیگر از مشکلات رایج در پکیج دیواری ایساتیس، روشن نشدن آن ها محسوب می شود. دلایل مختلفی دست به دست هم داده تا با روشن شدن پکیج ایساتیس مواجه شوید. کمبود فشار بار گاز ورودی، معیوب بودن پمپ سیرکولاسیون، خرابی یون تشخیص شعله، خرابی فن پکیج یا پرشر سوئیچ هوا و گیرپاژ بودن پمپ سیرکولاسیون از جمله دلایلی به شمار می ‌روند که موجب روشن نشدن پکیج دیواری ایساتیس می شوند.

در کنار این موارد معیوب بودن برد کنترل نیز به عنوان یکی از مهمترین دلایل روشن نشدن پکیج ایساتیس از آن نام می ‌برند. در بخش عمده ای از این مشکلات تعمیر پکیج ایساتیس و رفع این خطا به دست یک تعمیرکار ماهر انجام خواهد پذیرفت. 

تعمیر پکیج دیواری ایساتیس در تهران

با توجه به اینکه پکیج ایساتیس به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم های گرمایشی شناخته می شود، برای تعمیر و تعویض این سیستم ها به مراکز تخصصی نیاز است. پس حتما از مزاکز معتبر برای تعمیر و عیب یابی پکیج کمک بگیرید. در مطالبی دیگر سعی کردیم مزایا و معایب پکیج دیواری را به صورت کامل توضیح دهیم.